loves

Tuesday, March 23, 2010

rase cm x kuasa,,

apsal ntah ngn aku 2,3 ari ni,,,,rase cm cuak,,,p/s:cuak aku disini maknenye buhsan,,BOSAN!!!
proses membesar kah?

even nk update blog pom,,aku cm malas giler da ni,,,,da xde maknenye kasantuana dan kesusilaan lg dh,,,,
manusia ari ni x
pndang sume tu,,,
yg depa pndg,,,asl cantek luar,,,
otomatik
cantek dalam,,,,
BYK CANTEK!!!tlg2,,,,,,tlg jgn judge org x bsebab...nyampah la aku ngn org
mcm ni
eh,,xpe2,,pade yg cantek,,jgn bimbang,,,there will be no obsticles in
your way,,
cume org2 cm aku je,,,yg kene wat effort lebih skit,,almaklumlah,..
berdasarkan kekurangn luar dn dalam aku ni,,,,,trpakse la kn,,
skrg ni hakim bukan je yg dduk baik punye kt singgahsana dlm court,,
tp sume org skrg hakim,,
judging people without consent,,
ape,,igt ko perfect sgt ke?tersentap aku bile kene cenggitu,,
wah3,,,,ko igt aku heran sgt ngn ko...
(time syg dulu heran la gk kn)
ok,,'u!u xlawa pkai cenggitu,,,u,nape mcm tu,,nape mcm ni?!!!!!!
ko igt ko meletop sgt,,,weh,seriously
aku sbnarnye x kesah sgt weh,,,tp bile da kene dpn2 n,,,aku agk
hangen la..
ko tu+otak ko yg 3/4 kefungsian die+mulut bongok ko tu=SHIT!
tau x,,,so,,,,shut your mouth,,,,,balik,,,kunci pintu rapat2,,then bdiri dpn
cermin,,,,,nnti ko nmpk la diri ko yg fake tu,,,hahahaaa,,,,,tolong ar buat...
aku baru je nk bersihkan diri aku dr kutuk2 org,,,tp,,slg ade
manusie cm ko ni,,,,,,buat aku prangai cm sial gk la wey,,,,,,,
opps3,,,lupe lak aku dok kutuk2 ko ni,,,ko tu kn perfect,,sory Tuanku,,,ee,,takotnye,,,,satg,,msti aku kene tulah ni,,,waaa........
pnat la aku cenggini,,len kali,,,kalo rase ko tu x sesuai nk kwn2 ngan kitorg
yg kebanyakan ni,,,,,xpayah la join,,,,kitorg,,,,frankly speaking,,,kalo ko xde pom,,,kitorg x kesah,,,,xde yg lebeh,,,xde yg kurg,,paham kah?xpe2..
take it slowly,,,aku phm yg otak ko tu lmbab,,kah3
dh3,,,,,aku cm da nk termuntah dop sbut2 sal ko,,tu blom aku sbut nme ko lg,,kalu aku sebut,,kompom aku muntah ijau beb,,,

No comments:

Post a Comment