loves

Saturday, May 22, 2010

ronggengan yg terakhir..................

haha,,tajok sedey syyiiaalll,,,hahaha
well,,b4 aku balik kedah ni,,aku igt nk mghabeskan mase2 aku yg ade lam lebey kurg smggu ni dgn meronggeng sepuas puasnye ngn membe2 kesayangn aku,,,,
NUR AFIQA RAZLIN&NOR AYUNIE..hehehe,,kwn aku yg aku da kwn slame 14 taun,,,same2 jadik besar,,,same2 berhingus,,,same2 bangun,,,n same2 jatuh,,,,,,same2 kene marah sbb main smpai lewat petang,,hahaha



kitorg lepak kat tmpat slalu,,kbmol,,,mcm xde mende nk buat slain jln2,,kitorg pom main bowlingh,,hahaha,,,,lawak giler,,,,mmg apaloca habes la,,,campor habes bola sepak ngn boling,,



then bile lapa,,,kitorg layan MC Donald Double Mc Chicken,,,hua3




yg lagi lawaknye biler terpakse tgu lebey kurg 15 mnit gak utk suh someone tlg amikkn gmbar kitorg bertiga,,same2,,,thnks to the miss nice,,hhahaa,,,kaloxde awk,,,xde gmbar kitorg yg 3 org tu,,hihi



here are my dearest ayuni n afiqa,,hehe


kesudahannya,,,KAMI HEPY SESANGAT!!!
tp ia xkn berakhir di sini,,,wah3!!


p/s:sahabat sejati sentiasa di hati,,

No comments:

Post a Comment