loves

Sunday, October 10, 2010

cuti2 cuti,,haih,,bila lah nk start blaja balik,,,aku dah so damn boring dah kat umah,,,,
nk keje,,malas,,yes!itu dia ank melayu kita!duit nak,,tapi effort xde,,yea,,of course aku nk duit,,and kalau boleh aku nk duit through the easiest way la kan,,pa lagii,,,,,mintak la abah,,,,mintak umi ke kan,,,,yes,,itu satu lagi bukti aku org melayu,,hahahahahahahaak
dok rumah,,goyang kaki,,,tido sampai tengah hari,,,bangun,,melantak,,,mandi,,,pastu keluar,,
sangat lah aku kagum dengan kebiadapan aku terhadap diri sendiri ni,,,saaaangat kagum,,,,,sungguh aku kagum,,hahaha
tengok tv,,asal tgk ade yg kaya raya,,banyak duit,,pakai kete besar,,barulah terpiki,,
"eh,,aku pon nk kaya cm org tu lah"
asal tengok tv mesti akan ade rase mcm tu,,
pastu akan ade la kesedaran selama 5 minit,,5minit jaa,,,x lama,,
pastu terus hanyut gak,,,
5minit kesedaran itu tidak ber arti apa2...itulah aku,,
haisshh,,
takkan la nk kene kendong tv 24 jam kot baru ade kesdaran 24 jam,,lawok ngat eh,,,hahahaha
tp biase lah,,org2 mcm aku ni,,slagi x kena seketoi,,,
selagi tu la ats kapla ni batu besau ada duduk,,
sampai bila??sampai bila apa??
tnya aku,,,aku pon mcm tu,,
oh,,okay,,konon2 aku tnya diri sendiri,,,,,"ct,,oo ct,sampai bila nk mcm ni?tak mau piki mase dpan ka?"
and aku konon jawab ni eh,,
"tak sampai seru lagi nk piki"
yes!itu lah jawapan ank melayu,,nmpaknya org melayu yg lain patut berbangga dengan aku..
kerana aku lah melayu sejati,,yg mempunyai nilai2 "kemelayuan" yg asli,,hahahaha

spatutnya depa bg darjah kebesaran kat aku kan,,,ats kemelayuan aku yg sanga jitu ni,,hehehe
cam biasa ah,,,,muda lagi nk piki benda2 macam tu..
(ujarku mewakili ank2 melayu korup yg lain)
hahahaha
jadi
marilah kita enjoy idop ni habes2 dulu,,merempit puas2 dulu,,bershisha habiis habisan dulu,kendong anak gadis org dulu,pewwit2 kan budak pompuan dulu,begayut ngn balak 3,4 jam dulu,lepak kat mall ke ,,snooker ke,,boling ke,,tak pun ziarah tempat2 setan ke dulu,,sbb itulah kita,,yg bodoh,,yg jahil,,yg pendek akall,,yg cetek ilmu,,yg nakal,,yg sesat,,,dan yg xtahu menilai,,xpe,,kalau buat salah pun,,,tobat kan ade,,,Allah kan Maha Pengampun,,,and aku pon xtahu sampai bila Dia nk keep on bg pengampunan kat org2 mcm kita ni,,,
buat lah kwn2,,,
lagi pon mak bapak korg kan ade nk support ,nk tolong ikat jamin ape semua tu,,tak payah bimbang,,,duit bertutur beb,,,duit tu boleh buat kwan beb,,,duit boleh dapat balak,,,duit boleh dapat awek hotttt,,hahahahaha
bbiase kan mcm tu,,,sesat sesat kn diri mcm tu,,mcm la ade org nk tlg ko kat sane nanti kan,,,haih,,yg aku emo ni apsal tah,,

No comments:

Post a Comment